Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Syskondag!

Publicerad 2013-01-04 22:05:00 i MatildaNakev,

 
Tänkte visa lite bilder samt skriva lite om min dag!
 
Började med att vi åkte till svandammen för att mata fåglarna!
Vi matade inte bara fåglarna utan "myste" också en hel del. Den bästa puss man
kan få är av den där lilla krabaten!
Sen bar det av till Mc Donald´s där mamma och Vincent åt. efter det sprang vi runt på stan för att inhandla juklapp till Mathilda. Vet vi är lite efter och har inte gett varandra än. Men ska dit imorgon och ha "minijul" jag och hon och byta julklappar och bara mysa!
När allt till presenten var inhandlat tog jag och Vincent bussen hem medans mamma skulle handla mat.
Det har varit en heldag med min lilla busunge! och jag har njutit varje sekund!
Här hemma har vi busat, kollat på Nicke och Nilla, även dansat till alla låtar de sjunger i pogramet. Haha!
Slutade med godnatt saga och mys i min säng innan han somna!
 
Nu ska jag också sova snart!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela