Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Sista lovdagen avklarad

Publicerad 2013-01-08 20:55:44 i MathildaOhlsson,

Hej!

idag var det sista lovdagen och den har spenderats med mina vänner. Började dagen först med att åka till Matilda för att umgås lite, sen vid halv fyra så tog jag o Matilda bussen med Malin till Towe för att göra klart ett historiaarbete med Lovisa o Karin. Tog bussen vid tjugo över sex från Towe till stationen för att ta tåget hem med Lovisa. Mamma var så snäll så hon gav mig pengar så jag kunde köpa sushi med mig hem så det fick bli min middag idag :)
Halv ligger i soffam just nu och tittar lite på tv.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan det är dags att sova så man orkar med skolan i mrn!






//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela