Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Klippning

Publicerad 2013-01-31 14:57:27 i MatildaNakev,

Kom precis hem, hade bara två lektioner idag och ena var jag tvungen att gå tidigare ifrån då jag hade fått en tid hos frisörerna i skolan. ( hade bokat den tiden innan jag visste att läraren skulle flytta på lektionen, skulle egentligen haft hål).

Iaf så toppade Stina mig och sen la hon även i en hårinpackning. När man har hårinpackningen i så får man sitta tio min under värme för att den ska verka så bra som möjligt, otroligt skönt enligt mig. Jag blev iaf nöjd och bokade en ny rid till i april och då ska jag även färga håret.

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela