Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Jan. 10, 2013

Publicerad 2013-01-10 21:51:57 i MatildaNakev,

En sak jag fick i julklapp var 1000 kr i presentkort på Make Up Store. Jag hade önskat mig en sminklektion därifrån, fick ju ett presentkort så då har jag bokat en lektion där- imorgon klockan 16.00 ska jag vara på plats. Det är en privatlektion så det kommer bra vara jag o tjejen som sminkar. Ska bli roligt att gå dit o få lära sig lite mer förhoppningsvis. Man får välja mellan Dags make up eller kvälls make up. Tror jag tar en kväll eftersom jag vet hur man sminkar sig till vardags liksom.

Jag ser iaf fram emot det!
Får skriva mer om hur det var imorgon!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela