Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Inte speciellt taggad

Publicerad 2013-01-20 15:58:48 i MatildaNakev,

Sitter vid köksbordet hemma hos mormor och morfar. Framför mig ligger svenska böckerna, försöker fylla huvudet om kunskap av nordisk forntid och medeltid men de går inte så bra. Voluspa, havamal och allt annat är som en enda som gröt i huvudet på mig. Sitter och svär högt för mig själv och vill ge upp gång på gång. Men de hjälper inte. Det måste göras. Försöker tänka positivt, att efter provet i morgon slipper jag det här. Men de hjälper inte heller för jag vet redan nu att de vi ska börja med efter är ännu tråkigare.

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela