Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Inte de smartaste jag gjort

Publicerad 2013-01-13 11:58:19 i MatildaNakev,

Sitter på centralen. Kom precis in med tåget från Storvreta och ska hem till mormor. Men på tåget kommer jag på att jag inte har pengar på mitt stadsbusskort+ att det ligger hemma i plånboken eftersom jag tänkte att jag bara behövde mitt tågkort, men men kan ju inte åka med tågkortet på stadsbussen och jag kan ju inte köpa någon enkelbiljett eftersom allt ligger i plånboken hemma i bokhyllan... Smart tjej!

Kan inte skicka sms biljett heller för de funkar inte på min telefon av någon anledning. Men jag har en snäll mormor så hon är på väg för att hämta mig. Haha just nu är de irriterande men sen kommer man väl kunna skratta åt situationen ;)

// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela