Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Hemma hos Pappa

Publicerad 2013-01-13 20:44:00 i MathildaOhlsson,

Hej! Idag när jag vakna så mådde jag bättre än igår, tror det bara var något tillfälligt eller att jag är så stressad. Vaknade vid nio ungefär och åt då frukost och började sedan plugga. Vid ett tiden så packade jag alla min saker och ställde ut sakerna i bilen så att mamma kunde ta med dem till pappa.Tåg tåget vid halv tre till Vattholma där pappa hämta mig så jag skulle kunna övningsköra in till Fyrisvov. Kom hem till pappa för en timme sen efter att ha handlat och ätit mat inne i stan. Ska nu plugga lite till innan jag går och lägger mig.
 
Har saknat min charmiga kille medans jag varit hos mamma, så ikväll blir det mys med honom haha :)
 
//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela