Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Godnatt Saga

Publicerad 2013-01-06 22:17:00 i MatildaNakev,

Min lillebror Vincent har blivit så otroligt mysig! Eftersom jag var borta i lite mer än en vecka ett tag sen + att jag var borta i helgen så vill han hela tiden vara med mig när jag är hemma. Vi ska göra precis allt tillsammans- busa, kolla på film, rita, bygga lego m.m.
Nu är de även jag som ska läsa godnatt sagorna på kvällarna och han vill somna min säng o efter sagan ska jag ligga o hålla om honom o han ska peta i min hårbotten tills han somnar. Saningen är att jag själv somnar till också haha! Men självklart så får han somna i min säng, jag tycker bara de är mysigt och får passa på så länge han vill vara med storasyster, för de kommer väl dag då jag inte alls är lika intressant längre haha!

Här är en bild från kvällen läsning! Tyvärr blev den mörk då mamma inte visste hur man satte på blixten...

//Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2013-01-07 01:36:40

Gosisar

Svar: hihi ja :) men han pratar ofta om dig fortfarande :P
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela