Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Godnatt

Publicerad 2013-01-19 00:19:05 i MatildaNakev,

Ligger nu i sängen och ska sova. Har inte gjort speciellt mycket idag, va i skolan och sen åkte jag hem. Har bara tagit de lugnt hemma. Vid tio hade hela min familj redan lagt sig så då la jag mig i soffan och kollade på en film, en av de nya Johan Falk filmerna. Kan verkligen rekommendera alla Johan Falk filmerna.

Nej nu ska jag sova! Har inte mycket planerat för helgen förutom prov, svenska provet vi skulle haft i tisdags är ju nu på måndag istället.

Bjuder på en bild jag tog på vägen hem från bussen idag. Tycker himlen var så vacker men färgen gör sig inte alls rättvis på bilden. Var mycket mer rosa i verkligheten...

Sov gott!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela