Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

7 januari

Publicerad 2013-01-07 18:14:00 i MatildaNakev,

Hej!
 
Varir dåligt med bloggande idag. Men har inte hunnit. Vaknade vid nio imorse åt frukost och började kolla på en film, när filmen var slut såg jag att klockan redan var 11.10 och jag skulle gå till bussen fem i tolv och där var jag helt ofixad i pyjamas och skulle även hinna äta lunch innan jag åkte iväg.
 
hann iaf med bussen och träffade Ingela vid ett, vi kikade i affärer och fikade. Hade mycket att prata om då det var längesen vi sågs. Mys dag helt enkelt. Nu sitter jag hemma och har precis ätit.
 
Vincent ropar så vi får höras senare!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela