Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

29 januari

Publicerad 2013-01-29 18:49:47 i MatildaNakev,

Hej!
 
Gud vad irriterad jag blir, hade för typ en halvtimme sen skrivit ett inlägg och sen så ser jag att internet la ner precis då så inlägget publicerades aldrig. Alltså så radderades hela inlägget...
 
Aja får ta det lite kortfattat igen. Det var väldigt längesen jag bloggade på datan haha, senaste tiden har det bara blivit från mobilen då deras blogg app är så smidig. Så det känns annorlunda att blogga här på datan.
 
Efter skolan klev jag av en snabbis på stan för att köpa en dagbok lite snabbt. Tänkte först ta bild och visa men tänkte sedan efter och ångrade mig. Det är ju ändå min dagbok så känner att den behåller jag för mig själv.
 
Ikväll händer det inte mycket. Ska snart äta middag och efter kanske jag ska plugga lite matte. Men den är svår och jag fattar inget så kanske är bäst att vänta till lektionen imorgon.
21.00 är det även sista avsnittet av "Så blev vi svenska hollywood fruar" så det ska jag såklart kolla på.
Älskar sånt!
 
Juste kom på att jag aldrig la upp något blogginlägg efter sminklektionen som jag var på för snart tre veckor sen. Så det kommer upp ett litet sminkinlägg ikväll. Bättre sent än aldrig men inlägget ikväll blir mer tips och inte vad lektionen handlade om.
 
Haha detta inlägg blev längre än det första så jag avrundar här!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela