Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

27 Januari 2013

Publicerad 2013-01-27 17:15:38 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
 
Gick upp vid tolv tiden idag efter att legat kvar i sängen och dragit mig ett ex antal timmar. Efter frukosten så gav jag mig ut på en spring tur på nästan 3 km som jag klarade på 15 min, väldigt nöjd då jag inte sprungit sen i höstas + jag har aldrig klarat av att sprungit den vänadan förut på den tiden. Så är väldigt stolt över mig själv haha. När jag kom in så körde jag ett styrke pass, det blev mage och rumpa. Så en  bra start på dagen. Resten av dagen har spenderats framför tvn och små fix på datan. Ska nu lägga mig ett varmt b och kolla på ett eller två oth avsnitt och ha ett mni spa här hemma!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela