Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

2 jan 2013

Publicerad 2013-01-02 23:58:00 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Var ett tag sen jag bloggade men har som alla andra jullov och har känt att jag bara vill ta det lungt men nu ska jag börja blogga igen, eftersom nu är både julen och nyår över!
 
Känns väldigt skönt att 2013 är här nu och att 2012 äntligen är över för det var verkligen inte ett bra år... Men det här året kan inte bli annat än bra!!
 
Dagen idag började med att jag och Matilda gick upp tjugo över fem för att vara på Willys i Gottsunda kl.06.00 för att inventera. Vi blev klara första kvart över ett så då gick vi hem och åt lite och sedan tog jag bussen till mammas jobb och väntade där tills hon slutade. Fick sedan köra hem därifrån. När jag kom hem landade jag i soffan och har legat där sen jag kom hem, har varit väldigt skönt! Men nu ska jag date min kudde!
 
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela