Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

18 jan 2013

Publicerad 2013-01-18 22:55:00 i MathildaOhlsson,

Hej! Var hem från skolan igår då jag hade feber både igår och i förgår när jag kom hem från skolan. Bestämde igår att jag skulle vara hemma även idag då jag inte kände mig helt hundra igr kväll. Men åkte in till skolan till sista lektionen då vi håller på med vårat företag så kände att jag ville vara med på det. När jag var klar i skolan så hämtade pappa mig och vi åkte och prov körde en bil och sedan åkte vi och handla lite. Från vi kom hem så har jag bara suttit i soffan och gjort absolut inget förutom att kolla på en helt värdelös film haha. Nu ska jag plocka ut diskmaskinen och sedan sätta på ett avsnitt av oth.
 
 
//Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela