Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

16/1

Publicerad 2013-01-16 10:06:03 i MatildaNakev,

Hej!

Var tvungen att åka in till skolan imorse även fast jag mådde skit och hade feber. Var nämligen tvungen att skriva ett matte prov, som även de gick skit...
Sitter iaf på bussen på väg hem nu och ska bara lägga mig och vila så fort jag kommer hem. Vill bli frisk NU!

Blir dåligt med bilder nu när jag är sjuk men känner inte riktigt att jag är så sugen på att vara med/ ta bilder när jag inte mår bra!

//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela