Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Utvilad

Publicerad 2012-09-09 17:13:16 i MatildaNakev,

Vid tio i tre var jag så trött så jag beslutade mig om att lägga mig en stund. Sa till mamma att väcka mig vid halv fyra och det gjorde hon men då var jag fortfarande jättetrött så sa till henne att väcka mig om ett tag igen vilket hon då gjorde vid halv fem. Då kände jag mig lte mer utvilad och gick upp.
Så jag har inte gjort så mycket mer idag än att första ligga i sängen och kollat runt en massa på internet och sen sovit haha.
 
Nu sitter jag och på min säng och bloggar och väntar på att middagen ska bli klar. Vi ska alldekes strax sätta oss vid bordet och äta lövbiff med flyftpotatis och gräddsås. Blir nog gott.
Har även hunnit fixa mig lite. Klätt på mig och målat på ett lager mascara. Kanske låter onödigt då klockan är över fem men efter middagen väntar jag bara på att Malin ska sms mig när hon kommit hem från sin träning så jag kan kila över dit en stund och plugga lite spanska med Malin. Vi fick ju uppgifter att göra eftersom vi inte hade några lektioner i veckan som var, så det ska vi göra tillsammans.
 
Sen när jag kommer hem är det duscha och förbereda sig inför skolan imorgon som gäller. Ska även fösöka hinna med att fixa och måla naglarna, men det beror på vilken tid jag är hemma igen.
 
Nu ska jag hoppa i ett par byxor också så slipper Malin och hennes familj se mig i pricka pyjamas shorts ;) Men först är det middag som står på listan!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela