Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tråkig dag

Publicerad 2012-09-23 17:45:52 i MatildaNakev,

Har inte så jättemycket spännande att skriva om. Jag har bara gjort skolarbeten och tagit det lugnt. Började på hemprovet som ska in i veckan. Men det var en sak som jag inte riktigt förstod så ska fråga läraren om hjälp imorgon.
Förkylningen är inte spciellt bättre, hostan har dock avtagit lite grann så hoppas den är helt borta imorgon. Hittade hostmedicin i skpået så blandade i den i juice så jag skulle få i mig lite hostmedicin. Haha hatar flytande mediciner. Har alltid alt allt i piller form sen jag var liten.
 
Nu har jag faktiskt bytt om till jeans och en annan tjocktröja. Har suttit i pyjamas hela dagen, vilket är okej om man är sjuk och bara är hemma. Men pappas kompis och hans fru kom för en stund sen så kände att jag var tvungen att byta om haha. Dem ska äta middag har så jag bör gå ner nu och hälsa och vara social, har inte gjort det än.
 
Vi hörs snare!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela