Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tisdag

Publicerad 2012-09-18 20:56:39 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Dagen började med sovmorgon till kvart i tio och vi hade då spanska. Efter det så var det lunch och Engelska och Svenska, hade egentligen historia också men jag och Lovisa gick efter Svenskan då vi skulle ta tåget till tierp och gå på Risk 1an som man måste göra för att ta körkort. Det var mellan 17- 20 vå vi tog 20.05 tåget hem och kom hem vid halv någon gång. I mrn ska Jag och lovisa på körkortsteori så då kommer jag inte heller hinna blogga så mkt.
Nu när jag kom hem så hade jag tänkt att jag skulle springa men det var ingen som orkade följa med mig ut och jag vågar inte springa själv haha!
 
Nu ska jag kolla på svenska hollywood fruar eller ja när det börjar om 5 min. Sen så blir det att sova för att orka med en lång morgondag!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela