Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Tionde September

Publicerad 2012-09-10 18:05:15 i MatildaNakev,

Skola som vanligt idag då. Gick mellan halv nio och halv tre. Sen följde jag med Malin och Towe ner på stan. Malin skulle byta ett par skor och Towe skulle kolla efter en höstjacka men köpte en tjocktröja istället. Vi mötte upp två som Malin kände och satte oss på Donken. Där köpte Towe en glass och Malin en milkshake. Efter det tog jag och Malin bussen hem till storvreta. Var hemma vid fem tiden så har varit hemma i typ en timme nu.
 
Nu rpoar mamma att jag ska komma och skära sallad till maten så det är vad jag ska göra nu och sen blir det att äta. Efter middagen ska jag även plugga lite spanska men innan spanskan ska jag lägga in en bildbom med bilder från i Lördags!
 
Hörs snart!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela