Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Teori

Publicerad 2012-09-19 21:42:07 i MathildaOhlsson,

Är nu hemma en efter tre timmars teori i Gävle och jag kan väl inte påstå att jag lärt mig något nytt eller kanske lite men inte mkt. Man kan det mesta redan, men eftersom jag har moppe/AM kort så har jag redan gjort den här teorin redan typ för de är nästan exakt likadana.
 
Men sitter nu iallafall hemma i soffan och kollar på efterlyst och ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i min skön efterlängtade säng!
 
Godnatt!
 
Hahah nästan så det stämmer!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela