Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

SvtPlay

Publicerad 2012-09-05 18:31:00 i MatildaNakev,

Då har jag både jobbat samhällskunskap och ätit middag sen sist jag skrev. Skulle ju föklara en massa ord inom arbetsmarknaden, det var totalt 38 ord och jag har n
io kvar som jag måste kolla upp lite mer nogrant och kanske fråga nån lite mer om. Så dem lämnar jag till nån annan dag denna vecka.
 
Nu tänkte jag ta en lite paus från pluggandet och lägga mig i sängen och kolla på Ung och Bortskämd avsnitt 2 innan jag sätter mig och läser igenom historian igen. Ska även ta ett bad, om det blir innan eller efter historian återstår och se.
Nej nu blir det som sagt sängen och svtplay som gäller!
 
 
// Matilda Nakev
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela