Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Storebror!♥

Publicerad 2012-09-03 20:51:29 i MatildaNakev,

Hej!
 
Idag var det skola som vanligt. Orkar dock inte skriva så mycket om den då det inte hände så mycket speciellt förutom att våran sam-lärare och hela klassen började asgarva på samhällskunsakpen. Haha skrattade så jag grät. Men orkar inte förklara varför då det är en LÅNG historia.
 
Efter skolan som slutade halv tre åkte jag hem till mormor och morfar. Mormor och jag åkte och hämtade mamma direkt sen åkte vi och handla lite blommor och sen till pappa för att hämta min packning (skulle ju åkt hem till mamma igår men så blev det inte så mormor var snäll och hjälpte mig med packningen så jag skulle slippa ta den på bussen). Från pappa åkte vi till Danmarks kyrka. Där ligger min fina storebror begraven. idag skulle han ha fyllt 19 år och vi åkte dit för att gratta honom lite med fina blommor. Känna alltid speciellt när man är där, som att han är bredvid eller nåt. Kan inte förklara känslan riktigt. Iaf graven blev fin och vi fick gratta honom♥
 
Därifrån övningskörde jag hem och hemma lagade vi mat och sen har jag inte gjort så mycket mer. Juste Tilde våran granntjej som bor mittemot fyller också år idag så var över och lämnade en liten present till henne och stannade där igår. Tror det var 7 år hon fyller. Hon är så söt!
 
Nu ska jag kolla på tv med mamma.
Imorgon har vi lång sovmorgon så jag ska allt få in ett inlägg innan jag åker till skolan.
 

En bild på storebrors fin grav från idag då vi satt dit blommor!♥
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela