Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Springtur

Publicerad 2012-09-10 22:28:42 i MathildaOhlsson,

 
Sitter just nu framför tvn och ska snart gå o lägga mig.
Har gjort en del sen jag skrev sist eller ja. Har gjort klar alla spanska men glömde att göra svenskan men fattade den ändå inte haha. Har även varit ute på en kortare springtur på 2.5 km det tog 15 min ca, det är väldigt bra för mig då jag inte har tränat på ett tag, det är inte många ggr det har hänt att jag orkat 2.5 km i ganska högt tempo utan att stanna.Var redan trött i benen efter 0.5 km men bet i hop för att klara det. Jag har ett mål när det kommer till löpningen och det är att kunna springa en mil på mindre än en timme om ett år ungefär, det ska jag lyckas med det är jag fast besluten med.
 
Nu ska jag stänga ner datan och fixa iordningen mig för natten, Godnatt!!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela