Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Söndag

Publicerad 2012-09-02 13:46:27 i MatildaNakev,

Jag höll på att skriva godmorgon men insåg att ett vanlig hej är mer passande dena tid på morgone. Så Hej på er!
Nu kanske ni tror jag vaknade nu men det är fel. Jag var uppe vid tio tiden redan. Då blev det frukost och sen bara att ta det lugnt och nu har jag precis fått i mig lite lunch.
 
Har inga planer idag förutom att göra klart samhällskunsakpen från igår. Hann inte klart med allt då jag tog en paus för att se på film och sen gick vi ju över till pappas kompisar. Det var trevligt där. Vi satt och prata, kollade på foton från deras dotters börllop som hon hade i somras och sen kollade vi på en film.
Hemma igen så kollade jag lite på datan och sen la jag mig.
 
Ska även packa idag då pappa åker tillbaks till Norge imorgonbitti så han skjutsar mig hem till mamma redan idag så jag får med mig alla saker. Orkar inte åka tillbaks hit imorgon efter skolan för att hämta upp resväskan och sen åka med den till stan med buss för att byta buss där och ut till storvreta. Blir alltså lättare att åka dit redan ikväll.
 
Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och se på en film på datan först innan jag börjar med skolarbete och packning. Ja så får det bli, det är ju trots allt söndag och då ska man väl få ta det lite lugnt också?
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela