Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

SHOPPING

Publicerad 2012-09-15 09:35:00 i MatildaNakev,

Vi vaknade vid nio tiden då larmet ringde. Sen låg vi och pratade till salldeles nyss och nu gick Mathilda precis in i duschen. Så jag passar på att blogga lite. När Mathilda är klar så ska vi äta frukost och sen fixa oss. Klockan 11.23 ska vi ta tåget in till stan och möta min morbror. Först blir det väl att vi käkar lunch och sen ska jag shoppa en massa. Ska få pengar av min snälla morbor och göra det. Min lillebror fick de i våras och skulle också ha gjort de då egentligen men vi har skjutit upp de till nu pga vissa saker så idag blir det en hel dag på stan för mig och Mathilda. Hoppas på att hitta en massa fint nu. Det är mycket jag behöver då min garberob börjar bedtå av gamla klader. Känns som jag har på mig samma sak varje dag nu i princip. Men det blir det ändrig på idag.
 
Bilder på alla kläder som jag köper kommer ni få senare.
Vet inte hur bloggningen kommer bli idag då vi kommer vara på stan mestadel men annars så hörs vi ikväll igen.
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela