Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Pluggdag

Publicerad 2012-09-22 18:44:04 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Idag så har jag nästan bara suttit med skolböckerna hela dagen förutom små korta stunder då jag ätit mat eller kollat något snabbt på datan.
 
Dagen började med att jag var ute i det mindre fina vädret på en löprunda på 3 km, väldigt skönt var det. Sen frukost och sedan en lång och skön dusch.
Är även ensam hemma nu då de andra åkte till Alunda efter frukosten så har kunnat pluggat i fred utan att någon ska störa. Det har faktiskt gått riktigt bra då jag har nästan gjort klart min sam uppsats läst i eng boken och i UF boken några sidor som var bra att läsa. 
 
Nu ska jag läsa några till sidor i eng boken och sedan ska jag ta lördagskväll och bara ta det lungt utan att göra något!
 
Ha en toppen lördag alla!
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela