Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Plugg

Publicerad 2012-09-05 16:04:19 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Sitter nu i köket och har gjort klart det jag ska säga på historiaredovisningen imorgon. Har även skrivit in mina punkter på Power Pointen. Har även pluggat på det jag ska säga och kan nog det nästan utantill, man får ju ha stödord med sig så det ska jag nog klara. Ska läsa igenom det några gånger ikväll också tänkte jag.
Väntar även på svar på FaceBook från Erik, en av dem som gör grupparbetet med mig, behöver hans punkter som han vill ha med på Power pointen. Tror att våran lärare ville ha in dem en dag iförväg och det är ju idag så den ska jag skicka in senare när jag har alla punkter.
 
Nu ska jag lägga undan historian för ett tag och plocka fram Samhällskunskaps boken istället. Jag ska förklara några ord inom arbetsmarknaden. Så nu är det alltså det jag ska underhålla mig med.
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela