Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Planerna för ikväll

Publicerad 2012-09-14 17:07:38 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Sitter vid datan nu i köket och håller mamma lite sällskap medans hon lagar mat. Kom hem för en timme sen ungefär och som vanligt när jag kommer hem så hoppas jag direkt i mjukisdressen och kollar igenom lite vänners och andras bloggar. Har precis skrivit lite med Mathilda på Whatsapp också. Vi pratade tidigare idag om att kanske ses och sen bestämde vi nyss att jag skulle åka till henne och även att jag spenderar natten där. Blir mysigt♥
Vi har inte planerat något speciellt att göra utan vi kommer bara umgås, prata och säkert kolla på något på tv:en. Bara ta det lugnt helt enkelt.
 
Nu ska jag hjälpa mamma med dukningen och om en stund blir det middag. Efter det ska jag packa iordning väskan jag ska ha med till Mathilda. Vi hörs säkert ikväll när jag är med Mathilda
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela