Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Pingis

Publicerad 2012-09-20 18:27:00 i MathildaOhlsson,

 
HEj alla!
 
Som sagt så var det ju ingen vanlig skoldag då vi hade utvecklingsamtal. Och så skulle vi även fixa våra kontor på entreprenörskapen, det blev riktigt bra!
 
Kom hem vid halv tre tiden och skulle egentligen då städa trapphusen men fick jätteont i huvudet så valde att lägga mig o villa istället, så får göra det i mrn istället. Nu så är jag färdig ombytt och ska snart ta en springtur till pingisträningen, tänkta att varför inte springa dit och hem så jag tar två flugor i en smäll liksom!
 
Nej men nu måste jag sticka så jag hinner hämta nyckel och ställa upp borden innan träningen börjar!
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela