Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Packning

Publicerad 2012-09-30 17:32:34 i MatildaNakev,

Nu är jag hemma igen. Vi åkte runt och köpte lite saker innan vi åkte över till pappas kompis dotter och fika. Eller ja pappa är kompis med henne och hennes man också. Deras lilla dotter på två och ett halv år va helt vild men väldigt väldigt söt!
 
Nu ska jag upp och packa resväskan, ska ju till mamma ikväll, sen så ska jag även rensa ut lite i sovrummet hade jag tänkt. Pappa och Anton ska byta däck på bilen medansåt och sen blir det middag tillsammans innan pappa skjutsar mig till mamma.
 
Nej, packning står på schemat!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela