Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

NattiNatti

Publicerad 2012-09-24 22:37:58 i MatildaNakev,

Nu ska jag sova. Sorry för dålig uppdatering men jag har haft ont i huvudet hela kvällen och haft feber så har inte haft ork till att blogga eller ens haft något intressant att skriva. Gjorde aldrig något på samen ikväll, blev att jag gjorde spanskan men de andra orkade jag inte göra, inte lätt att koncentrera sig när huvudet håller på att sprängas...
 
Får se om jag går till skolan imorgon, beror helt på hur jag mår och hur febern ligger till. Hoppas på att jag mår bättre. Om jag inte är hemma och är sjuk så ska jag försöka få in en del inlägg imorgon som är lite roligare att läsa än om huvudvärk och att jag är snorig som in i bomben.
 
Nej nu är det dax för en date med John Blund!
 
Sov gott och hoppas ni alla drömmer sött! Mathilda brukar drömma helt sjuka drömmer så hoppas på att få höra någon rolig imorgon! Haha hennes drömmar kan vara dagarnas höjdpunkt!
 
// Matilda Nakev, som just nu springer runt och jagar en mygga i sovrummet. Haha YES jag fick ihjäl den nu kan jag sova ostört!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela