Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mysdag♥

Publicerad 2012-09-12 17:53:46 i MatildaNakev,

Hejsan kom hem från Malin vid tio över fem. Vi åkte ju som sagt dit och umgick lite innan vi gjorde pannkakor och det togs en massa bilder så antingen jag eller mathilda kommer lägga upp de här på bloggen senare när vi fått dem skickade till oss. Efter lunchen mös vi alla ner oss i soffan och hyrde en film som vi kollade på. Den var väldigt bra faktiskt, Nobels testamente tror jag den hette. Den borde ni se.
 
Towe åkte under filmen och sen åkte Lovisa efter filmen och Fannie straxt efter. Jag och Mathilda var kvar och vi började kolla på en massa hårvideos och testade frisyrer och sen kom dem på att vi skulle hämta Malins smink och prova att göra en sotning på mina ögon. Ja vi kan väl säga att det gick sådär och att jag var tvungen att tvätta bort de efter men om de tränar lovar jag att dem kan bli riktigt duktiga! Sen vid typ kvart över fyra kom Mathildas mamma och hämtade henne. Jag och Malin gick in på hennes rum och läste en tidning och pratade lite innan jag gick hem för att äta. Malin undrade vad jag skulle göra senare och frågade om vi kanske kunde hitta på något så vi får se vad som händer sen helt enkelt. Vi bor ju sånära varandra så man kan liksom bara gå över en stund även fast klockan är rätt mycket. Jag hade iaf en jättemysig dag med mina favorit tjejer!♥
 
Nu ska jag läsa ikapp på alla bloggar, har typ inte läst bloggar på två-tre dagar haha.
 
Vi hörs!
Haha precis nu när jag skulle trycka på publicera så plinga det till i mobilen och Malin sa att hon var färdig och att jag skulle säga till när jag kunde ses haha så blir väl att träffa henne nu igen en stund :)
 
//Matilda Nakev
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela