Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mys! ♥

Publicerad 2012-09-22 00:05:10 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Idag från jag kom hem så har det varit full rulle, började med att jag packade ner all smutstvätt jag hade så mamma kunde tvätta den i tvättstugan. Sedan städade jag 3 av 6 trapphus så får göra resten i mrn, lagade sedan maten eller jag stekte lövbiffen typ efter det medans jag väntade på att potatisgratängen skulle bli klar så plattade jag mitt hår lite till och sminkade mig lite till haha.
Tog sedan 19.23 tåget med Lovisa och Matilda in till stan, vi gick till cafe linne och satt oss där och väntade på Fannie som hade träning. Vi hade det super mys med massa skratt och prat. När klockan närmade sig tio så gick vi i regnet till Max och satt där ett tag. Jag och Lovisa tog tåget 23.19 och Matilda tog sin buss och Fannie sin cykel. Tack för en jättemysig fredagskväll Flickor! ♥
 
Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart göra i ordning mig för sängen.
Godnatt alla underbara människor!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-22 11:31:32

Tack själv fina du!<3 och till dem andra såklart<3

Svar: <3
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela