Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Mina kommentarer

Publicerad 2012-09-17 22:37:29 i MatildaNakev,

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska börja nu när jag ska kommentera gästblogginlägget. Kan ju iaf börja med att säga att jag satt och skrattade och kunde inte sluta le när jag läste dem fina orden Fannie skrivit. Dem värmde och det var verkligen roligt att läsa om hur hon uppfatade mig och Mathilda i skolan. Och att bli liknade med rpsa prinsessliknande varelser blev jag bara glad och full i skratt av. Haha ja vi kanske är lite prinsessliknande och jag kan säga att vi lever i våra fluffiga rosa små moln. Och skrattar gör vi MYCKET, eller som Fannie uttryckte det med att vi hade kaosartade skrattatacker haha! Och även som hon sa så är det oftast bara jag och Mathilda som förstår dem!
 
Fannie känner oss väldigt väl så allt hon skrivit stämmer in på oss. Men jag vet att hon gillar oss och vi gillar henne minst lika mycket! Faktum är att jag älskar min fina Fannie och att ha henne i klassen är underbart! Man kan säga om jag och Mathilda bidrar med skrattatacker, killprat och en massa knas så bidrar hon med kanske lite mer coolhet än vad vi gör haha, hon bidrar även hon med en massa knas och är väldigt rolig! Det är en cool tjej som jag verkligen ser upp till!
 
Nej nu ska jag sova, vet att jag sa att ett inlägg med all shopping skulle upp idag men vi hade inge batteri i kameran så jag får fixa det imorgon. Haha Lovisa sa idag i skolan att hon går och väntar på att få se allt men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, ellerhur Lovisa? ;)
 
Sov gott!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela