Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Lördag

Publicerad 2012-09-01 14:15:18 i MatildaNakev,

Hej!
 
Jag har inte bloggat tidigare idag av den enkla anledningen att jag inte suttit vid en data eller ipad på hela dagen frams till nu. Har bara tagit det lugnt framför tv:en och även städat här hemma.
 
Därför har jag väl inte så värst mycket att skriva just nu. Har inga planer för dagen men det blir nog att bara vara hemma och ska få lite samhällskunskap avbockat också. Ska bli skönt att ha det gjort liksom.
 
Annars hade vi e trevlig kväll igår. Hemmakväll med familjen och kusinerna. Sov gott sen när jag väl kom i säng för var hur trött som helst verkligen.
 
Nu ska jag sätta fart med samhällskunskapen, men kika in om en stund igen för då har jag nog lagt upp ett litet blogginlägg igen!
 
Ha en bra lördags!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela