Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Kvällsplaner

Publicerad 2012-09-21 18:06:28 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Kom hem vid kvart i fem ungefär.Har inte gjort så mycket mer än att äta middag och planerat kvällen med några vänner. Vi tänkte åka in till stan och sätta oss på något fik. Blir jättemysigt♥
 
Skolan var bra idag. Sista lektionen var ju entreprenörskap och vi jobbade med företaget. När vi skulle bilda grupper så frågade vi en annan kille i entreprenörskapsklassen via facebook om han ville vara med oss(han var inte där den dagen) och han sa att han ville veta lite mer om idén och så. Så idag pratade Fannie med honom, han pratade även med en annan grupp men bestämde sig för att vara med oss. Vilket vi tycker är jättekul! Så nu är vi inte bara tjejer utan har en kille i företaget också. Vi började även kolla upp lite saker som behövs och jag ringde även vårt försa jobbsamtal idag. Har aldrig blivit kopllad till så många olika personer i samma samtal tidigare haha! Var jäkligt nervös men det gick superbra.
 
Nu ska jag, eller ja jag vet inte vad kjag ska göra men om ett tag bör jag börja fixa mig då jag ska ta bussen om drygt en timme in till stan.
Slänger upp en dagens klädsel här också!
 
 
//Matilda Nakev
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela