Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Kulturnatten

Publicerad 2012-09-09 13:58:17 i MatildaNakev,

Igår kväll började vi som sagt med god middag och underbart sällskap hemma hos Malin. Blev mycket skratt och massa prat.Vi tog kvart över åtta bussen in till stan där det var fullt med folk. Vi träffade en massa människor och gick runt och kollade. Dansade till musiken som fanns vart man än gick och hade det underbart skoj! Bästa kulturnatten skulle jag vilja påstå. Blev hemgång mot storvreta vid halv två för min, malins och kristofers del. På bussen träffade vi på ännu mer härligt folk så vi pratade med dem hela resan.
Var hemma vid kvart över två och la mig runt halv tre med ett leende på läpparna. är så jäkla lycklig över att just jag har dem här fina vännerna. Ni är dem bästa man kan ha!
 
Nu ligger jag bara i sängen och tar det lung. Är fortfarande trörr haha men var uppe vid tio imorse iaf. Nej idag blir det bara en slappdag!
 
Bilder har Lovisa på sin kamera, ska försöka få upp några ikväll annars kommer det nog imorgon!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2012-09-09 17:44:40

det var superduper kul! <3

Svar: Visst var det! :D<3
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela