Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Kattmys

Publicerad 2012-09-25 21:31:30 i MathildaOhlsson,

Hej!
 
Idag har jag inte haft tid att plugga då dagen har gått i ett. Först var det skola och efter skolan som slutade kvart över fyra så tog jag tåget till Storvreta och blev hämtad av mamma som slutade när tåget kom. Då åkte vi direkt till Tierp där jag hade min första körlektion på körskola, det gick helt okej faktiskt trodde det skulle kännas konstigt att köra med någon annan än med mamma och pappa men det gjorde det inte. Kan även säga att jag älskade bilen jag fick köra med! haha
 
När jag kom hem vid tjugo över sju tiden så åt jag direkt middag och sen så satt jag mig i sängen och skrev över sam uppsatsen på datorn och har nu precis blivi klar med den. Nu ska jag alldels starx hoppa in i duschen och sedan börja kolla på en film, kollar på en film istället för att läsa boken som är på engelska som vi har som skoluppgift men men haha.
 
Men nu ska jag sätta lite fart så jag somman idag och inte i mrn!
 
Kan även säga att mina katter är väldigt gosig idag och har gjort mig sällskap hela kvällen här i sängen :)
 
Bild från idag när vi hade håltimme. Bilden tog jag från Towe!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela