Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Jag+Mathilda=SJUKA i huvudet!!♥

Publicerad 2012-09-28 19:36:22 i MatildaNakev,

Hej!!
 
Idag var vi ju på kontoret och jobbade. Vi satt där o jobbade i typ exakt två timmar. Vi har stött på lite problem som vi måste lösa ganska snabbt annars måste vi tänka om typ helt. Vi fick tag på lite viktigt personer och svaren vart inte som vi hoppats på tyvärr...Men annars jobbade vi på flitigt.
 
Sen ner på stan en snabbis o möta upp Lovisa o kolla på en mössa åt henne o skor åt mig. Men dem skorna jag hittade fanns inte i min storlek. Kíd tio i fyra åkte Mathilda o Lovisa hem o jag ringde pappa som visade sig vara på stan o skulle fika med en kompis o min lillebror. Så jag mötte upp dem o satt med dem sen åkte vi till Gränby för att kolla om skorna fanns kvar där o det fanns dem så fick dem av pappa för Anton hade tydligen fått ett par skor på stan.Så TACK snälla pappa! Kan lägga upp bild på dem sen.
 
Sen åkte vi runt o handlade lite o var hemma vid kvart över sex ungefär. Nu sitter jag och väntar på maten o chattade precis med Mathilda (hon skulle äta nu) o jag säger bara HERREGUD vilka ämnen vi kan komma in på. Nu satt vi o diskutera o spekulera i något helt sjukt. Fattar inte hur vi kommer på saker, aja bara inte personen får reda på något för vi känner inte personen speciellt bra o de skulle bli pinsamt haha!
 
Men ni får bild på skorna senare så hörs vi!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela