Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Irriterande

Publicerad 2012-09-20 22:46:00 i MathildaOhlsson,

Hej igen!
 
Efter att jag hade skrivit förra inlägget så ringer jag E för att fråga efter nyckeln men han var inte hemma så ringer en annan men han var inte heller hemma och hade med sig nyckeln ringer en tredje och han svarar inte ens.. så kul eller inte.. Så var tvungen att cykla istället för att springa dit eftersom jag inte skulle hinna ner annars,, samla alla barn när jag kommer fram och säger att vi får hitta på något ute för det ska kanske komma någon med nyckel som inte tillhör pingisen.. men tiden går och ingen kommer så bestämmer mig för att ställa in träningen då det börjar regna.. Så åkete hem efter en halvtimme något mer irriterad än innan och lite kallare och utan att tränat..
 
Men nu är jag iallafall på bättre humör då jag la mig unde filten och kollade på oth och drack te när jag kom hem. Har även duschat och kollat lite på tvn. Ska nu borsta tänderna och sen lägga mig och sova!
 
 
 
Godnatt alla fina!
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela