Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

I ensamheten

Publicerad 2012-09-01 18:31:55 i MatildaNakev,

Det blev att se en Maria Wern film. Såg drömmar ur snö, har sett den förr men hade sett alla som fanns hemma så det fick bli den igen. Om ni inte sett någon Maria Wern film så tycker jag ni ska göra det. Jättebra svensk kriminalfilm. Satt och kollade med båda pappa och anton, eller ja pappa somnade så han såg väl inte så värst mycket.
Antons kompis som ska sova här inatt kom även i mitten av filmen så han såg klart med den.
 
Nu sitter jag och äter middag i min ensamhet. Dem andra har åkt för att köpa pizza till killarna. Men jag tog rester från igår istället. Sen när dem kommer tillbaks så ska jag och pappa traska över till pappas kompis sm bor här i närheten.Vi ska väl hälsa på lite och sen traskar vi tillbaks hem igen. Kanske ser på nån film där eller något.
 
Nej nu ska jag äta upp och sen ska jag byta om till något annat än min rosa mjukisdress o så ska jag måla på ett lager med mascara. Borsta håret är kanske också en bra idé? ;)
 
Ha en bra kväll!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela