Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Hos mormor och morfar

Publicerad 2012-09-16 18:14:19 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Idag var det ju shopping som stod på schemat igen. Jag och min morbror åkte mot gramby vid halv tolv tiden. Jag gick (sprang) runt i butikerna och kollade och köpte det jag skulle ha. Vi ett tiden var jag klar och en massa kläder rikare och då tog vi bilen ner på stan. Vi gick till Cupido och åt en sllad i var sen gick vi till fågelsången och träffade några kompisar till min morbor. Satt där och pratade och dem andra fikade. Vid strax innan fyra var vi hemma hos mormor och morfar och ja det är där jag fortfarande är. Mamma och peter sitter och äter middag med mormor och morfar. Jag åt middag lite tidigare för det var egentligen inte planerat att dem skulle äta här.
 
När dem är klara ska vi åka hem och då ska jag över till Malin en stund. Vet att jag sa att bilder på allt jag köpt skulle komma upp idag men kommer inte hinna de idag då tiden gått så fruktansvärt snabbt så det får bli imorgon istället.
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på ICE AGE med vincent igen. Får se om vi hörs senare eller imorgon!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela