Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Halloj!

Publicerad 2012-09-19 18:50:18 i MatildaNakev,

Malin svängde förbi mig en snabbis vid två tiden när hon var på väg hem från bussen. Vi åt lite mellis här hos mig innan vi gick hem till henne.
Hemma hos henne så satt vi oss vid datan och pratade en massa. Chattade på facebook och sen skypade vi med fannie. En fik gif passade vi på att göra. Klicka er in på hennes blogg om ni vill se den. Ni hittar en länk till hennes blogg under länkar i högerspalten.
 
Vet inte när jag kom hem men det var väl runt sex tiden skulle jag gissa på för har bara hunnit äta och packat väskan typ. För ska nämligen hem till fina Fannie och spendera natten där ikväll. Blir nog jättemysigt♥
Min buss går härifrån 19.25 så jag har en del tid på mig men har dock inte bågot att göra så försöker döda lite tid med att blogga haha.
 
Imorgon är vi också "lediga", vi är lediga förutom att vi ska ha utveckligsamtal typ 20 min ivar men man är liksom bara där på sin tid och sen åker man hem. Men vi som går entreprenörskap och ska starta uf-företag. Vi har fått ett helt eget rum på skolan som bara vi och våran lärare kommer kunna komma in i med våra kort så vi ska vara där imorgon och möblera om. Liksom fixa små kontor till alla företagen i rummet. Blir nog bra. Drygt bara att vi ska samlas redan klockan nio och jag har ju inte utveckligsamtal förens 16.20. Men men sånt är livet.
 
Nu ska jag avrunda inlägget så det inte blir alldels för långt!
Ha det bra så hörs vi kanske senare!
 
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela