Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

GodMorgon

Publicerad 2012-09-14 09:25:00 i MatildaNakev,

Sitter just nu och äter frukost i köket. Känns skönt att kunna sitta och äta i lugn och ro, ska inte träffa Malin utanför förens om typ 35 minuter.
Idag när man kollar ut ser man bara grått och en massa regn. Typiskt. Hade hoppats på att vi kunde få några soliga dagar. Förstår att det inte kommer vara varmt något mer men sol kunde dem väl ändå bjuda på? Blåser gör det också. Man får väl se när det är dax att ta fram tjockare jacka igen, men hoppas det dröjer ett litet tag till iaf.

Nu har jag ätit upp frukosten och ska bortsta tänderna och sen byta om så slipper de bli så stressigt på slutet. Jag är väldigt duktig på att få det stressigt på slutet även fast jag liksom har haft två timmar på mig att fixa mig. Haha.

Vi hörs antingen i skolan eller när jag kommer hem igen!

Jag älskar dig♥
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-09-15 21:09:23

Älskar dig med <3

Svar: <3
Matilda Nakev Mathilda Ohlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela