Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

God morgon alla fina!

Publicerad 2012-09-21 08:46:07 i MatildaNakev,

Iförrigår vaknade jag med halsont men efterso jag bara hade ont i halsen så tänkte jag men de går över snabbt. Igår kändes det bättre. Men imorse när jag vakna hade förkylningen brytit ut. Halsen gör inte så jätteont längre men jag är äldigt hes, rösten håller på att försvinna och näsan bara rinner och irriterar. Huvudet känns som det väger ton men men. Hoppas på att det blir en kort förkylning. En sån som bara tittar in och lika snabbt ut igen. Haha!
 
Nu sitter jag och äter frukos. Sminket är på redan ska bara klä på mig och fixa håret sen innan jag går ut till bussen vid fem i halv.Juste borsta tänderna är ju bra att göra också. Malin är redan inne i stan och tränar så blir ingen sällskap på bussen idag :(
 
Jag är så jäkla taggad på entreprenörskapen som vi har i eftermiddag. Det är abslout ett av mina favvo ämnen nu!
Nu ska jag borsta tänderna och sen fixa mig!
 
Ha en bra dag, och idag är det ju FREDAG!!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela