Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Framkallning av bilder

Publicerad 2012-09-06 22:39:38 i MatildaNakev,

Har precis suttit och beställt en massa bilder från fuji.se. Dem hade ett erbjudande att beställa 100 kort gratis, man behövde bara betala 29 kr för frakten. Så då passade jag på att beställa nu ikväll eftersom erbjudandet går ut idag.
Därför har jag inte haft tid o bloggar för har suttit och hållt på med det i typ en och en halv timme. Haha tar tid att bestämma vad man skulle ha med för bilder, dock så hade jag inte 100 olika bilder som jag ville ha ut(är så dolig på att ta kort så fanns inte så många) men jag fyllde iaf dem där 100 för tog eftra kopior av vissa.
 
Nej nu har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket så ska krypa ner i sängen och sova. Tur att vi har sovmorgon imorgon annars skulle jag vara död imorgon. Jag behöver ett visst antal timmars sömn för att fungera som en människa.
 
Men vi hörs imorgon! Ska försöka skriva innan jag åker till skolan. Kanske hinner ge er ett litet smakprov på några bilder som jag skickat efter ;)
 
Godnatt, sov gott!!
 
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela