Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

En bra dag

Publicerad 2012-09-15 23:31:37 i MatildaNakev,

Ja Mathilda har ju skrivit lite om dagen. Vi åt först lunch på stan och sen kollade vi runt i en massa butiker. I vissa butiker stod vi LÄNGE i provhyttarna, haha inne på vero moda blev det 45 min i provhytten typ. Fick med mig en hel del fint hem, men jag spenderade inte hela budgeten som jag fick av min morbror idag, har lite mindre än hälften kvar så ska till gränby imorgon och shoppa mer. Hoppas på att hitta en massa annat fint där. Så därför kommer det upp bilder på allt imorgon istället. Tänkte att jag lägger upp allt på en gång.
 
Nu ligger jag i sängen och pratar med lite personer och ska snart göra mig ordning för att sova, eftersom de bli shopping imorgon igen så måste jag vara hyffsat utvilad. Man blir trött av att springa runt på stan och leta kläder och in o ut iprovhyttar där man hela tiden ska av och på med kläder. Men kan inte annat än att säga att jag ÄLSKAR at shoppa haha! Och tack älskade bästavän som var med som sällskap och smakråd. En riktigt mysig bästisdag på stan♥
 
Som ni set så gästblogade Fannie imorse, tänkte att jag skulle kommentera de lite, men det gör jag imorgon! Sov gott!
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela