Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Drömmarnas värld

Publicerad 2012-09-03 22:55:00 i MatildaNakev,

Nu har jag tagit bort sminket och borstat tänderna. Ligger i sängen under mitt fina lakan med blommor på. Känner hur ögonen bara blir tyngre och tyngre för varje sekund som går. Det enda som lyser upp rummet är ljuset från ipaden i mina händer. Kurrar ihop mig till en liten boll. Snart är allt mörkt. Ja snart lyser inte ens ipaden uppm itt rum. Snart är jag inne i drömmarnas värld igen och undrar vad dem har att bjuda på inatt. Det återstår att se.
 
// Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela