Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

Dagen

Publicerad 2012-09-22 22:20:47 i MatildaNakev,

Hejsan!
 
Idag har min bloggning sugit något rejält, jag vet. Men jag har inte haft möjlighet att blogga förens nu. Efter förra inlägget kollade jag runt lite på datan. Sen var det dax för lunch och pappa ringde även och sa att han skulle hämta mig om typ två timmar så då hjälptes jag och mamma åt att packa min väska. Jag mådde inte alls bra och orkade inget så mamma hjälpte mig. Sen la jag mig på sängen för att vila och kollade på One tree Hill. Blev lite piggare av att bara ligga en stund och inte göra någonting.
 
Pappa kom sen och hämtade mig och vi svängde förbi gränby för att byta den där koftan som en maska gått upp i. Men det fanns inte kvar en till i min storlek så jag tog ett presentkort på HM då jag inte orkade prova kläder just då. Sen hämtade vi upp min farbror, min kusin och även min lillebror från ett ställe som dem varit på medans pappa hämtat mig. Vi åkte till city gross och handlade sen åkte vi hem till mina kusiner. Orkade egentligen inte stanna där och blev sur men det blev att vi stannade där ändå och kom inte hem för typ en timme sen. Kanske lite mer.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen med datan och kolla på ett till One tree hill avsnitt och sen sova. Imorgon får det bli bättre uppdating från min sida.
 
Sov gott så hörs vi imorgon!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela