Två tjejer från Uppsala som går andra året på samhällspogramet. Vi skriver om våra liv och vad som händer i det. Vi båda är intresserade av skönhet. Annars umgås vi mycket med varandra och med andra kompisar. Läs bloggen så får ni veta mer.

7/9

Publicerad 2012-09-07 08:51:36 i MatildaNakev,

God morgon!
 
Sitter nu och äter frukost samtidigt som jag kollar lite på vakna med the voice och bloggar. Efter jag har ätit så ska jag bara sätta upp håret och klä på mig. Sminket är redan klart.Ska såklar också borsta tänderna såklart.
Efter skolan ska jag med Mathilda hem till henne, blir även att sova där ikväll. MYS♥
Vi ska bara vara hemma och se på film.
 
Ska träffa Malin här utanför vid halv tio för att ta bussen till skolan. Nej men vi får höras senare!
 
//Matilda Nakev

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela